Reklamáciu je najlepšie uplatniť osobne v predajni, kde ste pôvodne zákazku prevzali, prípadne v ktorejkoľvek inej našej predajni - reklamáciu je povinná prevziať a vabyviť každá naša predajňa bez ohľadu na to, či pôvodne zákazku realizovala.
Okrem toho ale môžete aj zákazku aj zaslať na adresu sídla spoločnosti formou balíka. V takom prípade prosím vždy do balíka vložte aj originál alebo kópiu pôvodného zákazkového listu, faktúry alebo nákupného dokladu, ktorý zároveň slúži ako záručný list, alebo záručného listu, ak Vám bol vydaný a určite pripojte aj čo najpresnejší opis reklamovanej vady.
V určitých prípadoch je možné reklamáciu uplatniť aj prostredníctvom e-mailu. Jednás a o prípady vlastných výrobkov FaxCopy (výtlačky, diplomovky, obrazy, kalendáre, tričká a pod.), kde sa dá fotografiou jasne a jednoznačne zobraziť vada - prosím pošlite nám takéto fotogrtafie spolu s popisom vady a odkazom na pôvodnú objednávku. Pokiaľ reklamáciu uznáme ako opodstatnenú, obratom vyrobíme a doručíme opravený produkt.
V prípade reklamácie rozmernejších zariadení kancelárskej techniky, najmä tlačiarní, je možné na podanie reklamácie využiť aj službu pick-up servis - reklamovaný výrobok u Vás prevezme kuriér a na naše náklady ho doručí k nám. Pred použitím služby si prosím preštudujte podmienky využitia tejto možnosti.