Zaujímavá vizitka, ktorá zanechá dojem? Nechajte sa inšpirovať | Blog
.
30.03.2019      Čas čítania: 2 min.

Zaujímavá vizitka, ktorá zanechá dojem? Nechajte sa inšpirovať


Vizitky patria nepochybne k základnej výbave každého, kto sa osobne stretáva so svojimi klientmi alebo partnermi. Chcete niekomu zdeliť svoje kontaktné údaje a základné informácie? Vďaka vizitke si ich môže uložiť a v prípade potreby kedykoľvek nájsť.

muž podáva vizitku

Ak chcete urobiť na svojho nového obchodného partnera dojem alebo získať významného klienta, existuje niekoľko možností, ako na to. Nie je totiž jedno, ako mu svoju vizitku dáte a ani to, ako vaša vizitka pôsobí. Pozrite sa s nami na niekoľko inšpirácií, vďaka ktorým môže byť aj vaša vizitka zaujímavou.

 

Vizitka, ktorú si zapamätá každý

Na to, aby ste mohli získať vizitku, dnes už nemusíte opustiť pohodlie svojej kancelárie. Rýchlo a pomocou pár klikov si vytvoríte vizitku online. Nech už si vyberiete akékoľvek prevedenie, farbu či dizajn, nezabudnite na hlavnú funkciu, ktorú by mala každá vizitka spĺňať.

Základné pravidlá pri vytváraní vizitky

Túžite po prezentácii, ktorá sa tak trochu odlišuje od zaužívaných vizitiek? Fantázii sa medze nekladú. Avšak, majte na zreteli základné pravidlá pre tvorbu vizitiek.

  • prehľadnosť
  • zrozumiteľnosť
  • hlavné informácie (meno, kontakt…)

I napriek žiarivým farbám, nápaditej grafike alebo netradičnému formátu musí byť z vizitky jasné, komu patrí a ako sa s ním možno spojiť. V opačnom prípade stráca vizitka význam. I keď je zaujímavá a netradičná.

V jednoduchosti je krása, platí to aj pre vizitky

Netradičný dizajn neznamená, že by mala byť vizitka ako origami – papierová skladačka. Ak sa budete držať zaužívaných rozmerov 90 x 50 mm, nič tým nepokazíte. Práve naopak. Máte istotu, že si vašu vizitku pridajú k ostatným a neskončí kdesi, kde po nej už nikto nesiahne.

To, čím môžete vyšperkovať svoju prezentáciu je napríklad jemný detail, ktorý ale jasne poukazuje na vašu profesiu alebo zameranie.

 

 

 

Alebo sa zamerajte na výsledok vašej práce a dôvod, prečo by vás mal klient kontaktovať. S jednoduchými aplikáciami v podobe druhej vrstvy alebo nálepky dokážete jasne povedať, v čom sú vaše kvality.

 

 

 

Vizitku môžete urobiť zaujímavou napríklad i tým, že bude mať pre vašich klientov či partnerov aj iné využitie. Predstavte si napríklad, že by v peňaženke nosili takéto šikovné pravítko. A vaše kontaktné údaje by tak mali na očiach zakaždým, keď budú potrebovať niečo rýchlo odmerať.

 

 

 

Jediné, čo pre vytvorenie zaujímavej vizitky potrebujete, je dobrý nápad. A miesto, kde vám štýlovú vizitku zrealizujú.

Chcem štýlovú vizitku




NEWSLETTER
Radi by ste sa ako prví dozvedeli o výhodných akciách, súťažiach a zaujímavých foto novinkách? Prihláste sa na odber nášho newslettera.