Zamysleli ste sa niekedy nad tým, čo je prvou vecou, s ktorou príde do kontaktu každý váš klient alebo obchodný partner skôr, než vás navštívi v kancelárii? Predsa dvere, ktoré do nej vedú. Ešte dôležitejšie sú však tabuľky na nich. Napomáhajú nielen tomu, aby vaša návšteva trafila na správne miesto stretnutia. Dotvárajú aj prvý dojem a poskytujú dôležité informácie.
Prečítajte si, ako si vybrať tabuľky na dvere tak, aby splnili svoj účel a navyše ladili s konceptom vášho biznisu či kancelárie.
Tabuľky na dvere kancelárie ako nositeľ informácií
O funkcii tabuliek na dvere sme už niečo načrtli v úvode. Tá najdôležitejšia je, že informujú. O názve spoločnosti, otváracích hodinách alebo nám zdeľujú dôležitý oznam. Jednou z najpoužívanejších ceduliek na dverách sú napríklad menovky. Bez nich by sme len ťažko trafili do tej správnej miestnosti. Ak sa v budove alebo dokonca na chodbe nachádza niekoľko rozličných firiem, celkom určite je potrebné uviesť na tabuľku na dvere aj to, o akú spoločnosť sa jedná, prípadne ju doplniť kontaktnými informáciami. Chýba vám ceduľka na dverách alebo by ste ju radšej vymenili za inú?
Ako vybrať vhodnú tabuľku na dvere
Prvý krokom, ktorý by ste si mali premyslieť skôr, než si dáte ceduľu alebo menovku na dvere vyhotoviť je, čo bude jej obsahom a aký má mať význam. Na základe ostatných parametrov potom ľahko zistíte, akú si vybrať.
Z ČOHO DAŤ VYHOTOVIŤ MENOVKU ALEBO TABUĽKU NA DVERE
Ak viete, že informácia na tabuľke nejakú dobu na dverách pobudne, zvoľte si odolné materiály. Príkladom sú plastové, kovové alebo hliníkové tabuľky. Ich výroba je v dnešnej dobe skutočne dostupná a technológie, ktoré sa pri nej používajú, zabezpečia, že obsah tabuľky ostane nemenný po celé roky. Navyše, tieto cedule odolajú aj nepriazni počasia v prípade, ak by ste sa rozhodli umiestniť ich napríklad na exteriérové dvere.
AKÁ VEĽKÁ BY MALA BYŤ CEDUĽKA NA DVERÁCH
Ako sme už spomenuli, veľkosť tabuliek závisí od toho, aké informácie na nich chcete zdeľovať. Pre klasické menovky na dvere je najčastejšie používaným rozmerom 3 x 9 centimetrov, avšak vybrať si môžete z množstva iných predvolených formátov. Alebo si dokonca navrhnúť vlastný rozmer, ktorý vám bude vyhovovať bez toho, aby ste veľkosti tabuľky museli prispôsobovať jej obsah.
AKO VHODNE ZVOLIŤ OBSAH TABUĽKY KANCELÁRIE
To, čo na tabuľku umiestnite by ste mali zvážiť podľa vlastnej potreby. Niekde skutočne stačí menovka toho, kto v kancelárii sídli. Inokedy je potrebné doplniť funkciu alebo názov spoločnosti. Pre efektnú a praktickú hliníkovú ceduľku na dvere sa často rozhodujú aj lekári, právnici alebo tí, ktorí na ňu nechávajú potlačiť ordinačné, či úradné hodiny. Výnimkou nie je ani dôležitý oznam. Napríklad taký, ktorý musíte často svojim návštevám a klientom opakovať.
Neklopať!
Poradie pacientov určuje výhradne lekár.
Dodržiavajte poriadok a čistotu.
Tabuľka na dverách nemusí byť zákonite nudná
Hoci o tom možno ani netušíte, aj ceduľky na dvere zažili značný posun vo výrobe. Kedysi si ich nechávali firmy vyrábať len v prípade, ak na ne dávali stabilné a nemenné informácie. Dnes sú však omnoho dostupnejšie, dokonca si môžete vytvoriť a objednať tabuľku na dvere podľa svojich požiadaviek aj online.
Vybrať si môžete hneď z niekoľkých farieb a metalických odtieňov. Fádnu a nudnú bielu tabuľku na dvere môžete jednoducho oživiť farebným písmom, logom alebo dokonca obrázkom. Farebnú grafiku môžete umiestniť aj na metalické odtiene, avšak v tom prípade musíte počítať s jemnými zmenami farieb, ktoré práve podkladová farba spôsobí.
V každom prípade sa však nemusíte viazať na jednoduché a strohé cedule, ktoré klient, pacient alebo obchodný partner len preletí očami. Fantázii sa medze nekladú a okrem tabuliek so zaujímavou grafikou môžete na dvere umiestniť aj nápaditý kúsok s vtipnou poznámkou alebo originálnym citátom a dotvoriť tak svoju trendy kanceláriu. Obsah a formát vašej novej tabuľky na dvere je plne vo vašich rukách.