5 dizajnových vizitiek, ktorých by ste sa mali vyvarovať | Blog
.
22.09.2017

5 dizajnových vizitiek, ktorých by ste sa mali vyvarovať


Úspechu v podnikaní predchádza kvalitne vykonaná práca a dobrý marketing. Vizitky sú v tomto smere považované za akýsi základ. Dnes sa pozrieme na 5 typov, ktoré vašich potencionálnych zákazníkov skôr odradia než prilákajú.

 

Muž podáva žene vizitku

 

V dnešnej dobe nie je výroba vizitiek žiadnym problémom. S ich návrhom môžete osloviť buď profesionálnu agentúru, alebo ušetriť a vytvoriť ich sami. Každý, kto to myslí s podnikaním vážne, potrebuje dôveryhodne vyzerajúce vizitky. Ak sa ich rozhodnete vytvoriť vo vlastnej réžii, niekedy to končí skôr katastrofou, ktorej by ste mali predísť. Ako na to?

 

Nečitateľný neporiadok písmen a farieb

Cieľom vizitky je poskytnúť vášmu potenciálnemu zákazníkovi základné informácie o vašej firme. K nim by sa mal na vizitke ľahko dopátrať. Zabudnite na rôzne pestrofarebné kombinácie, obrázkové pozadie a množstvo textu, v ktorom by sa stratil nejeden knihomoľ.

Na podobnú vizitku sa už zle pozerá a človek ju má tendenciu skôr hodiť do koša, než na nej hľadať potrebné informácie. Tento fakt by ste mali brať do úvahy už pri jej návrhu.

 

Hieroglify, všade samé hieroglify

Typicky podceňovaným problémom býva voľba písma. Ľudia majú totiž niekedy tendenciu umiestňovať na svoje vizitky rôzne ozdobné fonty. Tie sú síce možno na pohľad zaujímavé, ale často máme problém s ich čitateľnosťou.

Okrem toho sa voľba fontu často nezhoduje ani s odvetvím vlastníka vizitky. Pri voľbe typu písma je nutné dbať na jeho praktické využitie. Teda na to, aby si zákazník zdieľané informácie mohol ľahko prečítať.

 

Farby žiarivejšie ako úsmev modelky

Dizajnéri často nabádajú k tomu, aby ste pozornosť ľudí získali použitím farieb. To neznamená, že máte na svojej vizitke používať len jasné či žiarivé farby. Pred ich výberom je vhodné poznať určité základy, aby vizitka vyzerala profesionálne a pôsobila príjemne.

Pri výbere farieb je dôležitá aj psychológia. Napríklad červená a oranžová v ľuďoch evokuje hlad, takže je najlepšie použiť tieto farby na vizitky pre reštauráciu.

 

Nuda na úkor jednoduchosti

Vizitky tak povediac „bez chuti“ sú síce navrhované s dobrým úmyslom, ale väčšinou za nimi stoja ľudia, ktorí nechápu ich silu. Prvé dojmy sú mimoriadne dôležité. Ak predložíte ľuďom kartičku s fontom Times New Roman na čisto bielom pozadí, asi ich veľmi nenadchnete.

Je v poriadku, ak pri vizitkách zachováte jednoduchosť. Pri návrhu by ste sa však mali snažiť začleniť aspoň trochu osobnosti a farby.

 

Skvelý návrh, ktorý zabíja nekvalitná tlač

Mali by ste vedieť, že návrhom vizitky jej tvorba nekončí. Posledným, ale nemenej dôležitým krokom je kvalita, ktorou sa vaše vizitky budú prezentovať. V tomto smere je nutné klásť dôraz na tlač, pri ktorej máte rôzne možnosti za rôzne ceny.

Vôbec by ste nemali myslieť na tlač vizitiek v domácich podmienkach. S bežnou tlačiarňou totiž len ťažko dosiahnete požadovanú kvalitu. Stretnete sa s problémami, ako tlač na nesprávny typ papiera alebo nevhodnou technikou, ktoré sa prejavia na celkovej vizuálnej stránke.

Ak chcete, aby sa vaše vizitky prezentovali naozaj profesionálne neváhajte využiť naše služby. Ponúkame tlač špičkovej kvality, ktorá vytiahne z vášho grafického návrhu maximum. Môžete si vybrať z niekoľkých balíkov, ktoré vyhovujú vašim požiadavkám. Každá z vizitiek je tlačená na špeciálny papier. Niektoré typy môžu byť laminované buď v lesklej, alebo matnej fólii.

Výsledkom našej práce bude profesionálna prezentácia vašich vizitiek, ktorá podnieti záujem každého potencionálneho zákazníka. Dokážeme sa vyvarovať spomenutým chybám. Snažíme sa taktiež prispôsobovať individuálnym požiadavkám a vytvoriť dizajn na mieru.

 

Chcem profi vizitky

 




NEWSLETTER
Radi by ste sa ako prví dozvedeli o výhodných akciách, súťažiach a zaujímavých foto novinkách? Prihláste sa na odber nášho newslettera.