Pečiatky, diplomovky, vizitky, veľkoplošná tlač, tlač fotografií | Printstudio.FaxCopy.sk
.

Hodnotenie produktu

Komentáre

Ondrej

Dovolím si nehodnotiť produkt, ale prístup pracovníkov FaxCopy na pobočke Centrál Bratislava. Zadal som objednávku cez internet, kde som vyslovene špecifikoval, že ak sa dá vytlačiť A0 obojstranne, nech mi potlačia A0 obojstranne, ak nie, nech vytlačia iba prvú. Po kontrole zákazky som doma zistil, že namiesto 2ks obojstranných A0 výtlačkov mi vytlačili polovicu prvej strany na jeden hárok a na druhý hárok druhú stranu. Prišiel som to reklamovať, na mieste som sa dozvedel, že obojstranne plotrom tlačiť nevedia. Tak som požiadal o opravu zákazky a požiadal, či môžem ako kompenzáciu dostať druhú stranu zadarmo - reklamáciou som prišiel o 2 hod. času. Bolo mi povedané, že druhú stranu dostanem za poplatok, ale že uvidí, čo pre mňa môže spraviť. Po oznámení, že reklamácia je hotová som prišiel a zistil, že ak za A0 z objednávky som zaplatil 15,90 / m2, tak tu mi za hárok 96*83 cm naúčtovali 21,12 €. Podotýkam, že sa jednalo o tlač diagramu, čiže žiadna fotografia náročná na atrament. Chápem, že je stres z množstva objednávok, ale verím, že moje požiadavky boli jednoduché a zrozumiteľné. Ak toto sú služby, ktoré FaxCopy ponúka, tak úprimne odporúčam, zvoľte si iného dodávateľa.

Reakcia obchodu

Dobrý deň,mrzí ma vzniknutá situácia, Vašu sťažnosť som preveril.Obsluhujúcej grafičke sa pri spracovaní zákazky zasekol ploter a nedotlačil stranu. Keď si to všimla, dala si to všetko tlačiť ešte raz, no omylom zabalila pre Vás tie veci so zlou, nedotlačenou stranou. Veľmi ju to mrzí (mali toho veľa, bohužiaľ sa prejavila nepozornosť únavou). Reklamáciu s Vami následne už riešila vedúca predajne, ktorá sa Vami dohodla nápravu (výmenu vadných výtlačkov) a k tomu ešte naviac ďalšiu tlač - spolu (rekapitulácia) prvá strana mala byť 2x (predmet reklamácie, oprava a dotlač zdarma), druhá strana  (zaseknutá, opravená, zdarma). Dodatočne nad rámec pôvodnej objednávky ste žiadali ju vytlačiť ešte raz, aby bolo 2x ako ostatné. Vedúca uvedené potvrdila a požiadala Vás, aby ste pri prevzatí reklamácie žiadali pri obsluhe priamo ju kvôli správnemu účtovaniu reklamácie, resp. dodatočnej výroby (bolo potrebné manuálne upraviť štandardnú vyššiu "predajňovú" cenu na nižšiu platnú pre on-line objednávky). Bohužiaľ ale následne nastalo nedorozumenie, vedúca k zákazke už neskôr prizvaná nebola, účtovanie na pokladni vybavila bežná predavačka a naúčtovala dotlač ako predajňovú zákazku, t.j. za vyššiu cenu než pri on-line objednávke. Vzhľadom na vzniknuté nedorozumenie Vám vrátime rozdiel v cene platnej pre on-line objednávku voči predajňovej cene za dotlač jednej strany A0 vo výške 5,22 EUR (cena v predajni je 21,12EUR, cena on-line je 15,90 EUR), prosím napíšte nám na e-mail karol.dittinger@faxcopy.sk číslo účtu (IBAN), kam spomenutý rozdiel môžeme poukázať. Za pochybenie sa ešte raz ospravedlňujem.Karol DittingerFaxCopy, a.s. 

Ondrej

Dobrý deň,   uvedené informácie nie sú celkom presné, ale sedia strany a tak pre zjednodušenie vychádzam z toho, čo ste napísali.   Nad rámec uvedených informácií doplním, že mi bola účtovná tlač plného formátu A0, ale bolo to iba 0,8 m2 (presné rozmery Vám môžem doma odmerať a dodatočne zaslať, ak chcete).   Ak mi teda môžete naúčtovať online cenu za 0,8 m2 a uvedený rozdiel zaslať na: IBAN: SK43 8330 0000 0030 0070 0430   Ďakujem za vyriešenie a prajem príjemný deň.     S pozdravom   ---   Ing. Ondrej Vozár Sekretariát dekana Fakulta managementu    Univerzita Komenského v Bratislave   +421 2 9021 2001   ondrej.vozar@fm.uniba.sk web ·fb · ig · li · yt · tw       From: Karol Dittinger Sent: Wednesday, January 8, 2025 11:56 AM To: Vozár Ondrej Cc: Jursa Martin Subject: Re: FC Hodn. SŤAŽNOSŤ #3618386 - 13-BAC - 1/5 - 2024-12-19 14:31:43 - Tiket: [RPT-FVZWX-435]   You don't often get email from liveagent@faxcopy.sk. Learn why this is important Dobrý deň, mrzí ma vzniknutá situácia, Vašu sťažnosť som preveril. Obsluhujúcej grafičke sa pri spracovaní zákazky zasekol ploter a nedotlačil stranu. Keď si to všimla, dala si to všetko tlačiť ešte raz, no omylom zabalila pre Vás tie veci so zlou, nedotlačenou stranou. Veľmi ju to mrzí (mali toho veľa, bohužiaľ sa prejavila nepozornosť únavou).  Reklamáciu s Vami následne už riešila vedúca predajne, ktorá sa Vami dohodla nápravu (výmenu vadných výtlačkov) a k tomu ešte naviac ďalšiu tlač - spolu (rekapitulácia) prvá strana mala byť 2x (predmet reklamácie, oprava a dotlač zdarma), druhá strana  (zaseknutá, opravená, zdarma). Dodatočne nad rámec pôvodnej objednávky ste žiadali ju vytlačiť ešte raz, aby bolo 2x ako ostatné.  Vedúca uvedené potvrdila a požiadala Vás, aby ste pri prevzatí reklamácie žiadali pri obsluhe priamo ju kvôli správnemu účtovaniu reklamácie, resp. dodatočnej výroby (bolo potrebné manuálne upraviť štandardnú vyššiu "predajňovú" cenu na nižšiu platnú pre on-line objednávky). Bohužiaľ ale následne nastalo nedorozumenie, vedúca k zákazke už neskôr prizvaná nebola, účtovanie na pokladni vybavila bežná predavačka a naúčtovala dotlač ako predajňovú zákazku, t.j. za vyššiu cenu než pri on-line objednávke.  Vzhľadom na vzniknuté nedorozumenie Vám vrátime rozdiel v cene platnej pre on-line objednávku voči predajňovej cene za dotlač jednej strany A0 vo výške 5,22 EUR (cena v predajni je 21,12EUR, cena on-line je 15,90 EUR), prosím napíšte nám na e-mail karol.dittinger@faxcopy.sk číslo účtu (IBAN), kam spomenutý rozdiel môžeme poukázať.   Za pochybenie sa ešte raz ospravedlňujem. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.   -----Pôvodná správa----- Od: ondrej.vozar@fm.uniba.sk Odoslané: 19.12.2024 14:31:43

Reakcia obchodu

Dobrý deň,sumu 5,22 EUR sme v zmysle dohody poukázali na uvedený účet.Ešte raz sa za pochybenie ospravedlňujeme.Karol DittingerFaxCopy, a.s. 

NEWSLETTER
Radi by ste sa ako prví dozvedeli o výhodných akciách, súťažiach a zaujímavých foto novinkách? Prihláste sa na odber nášho newslettera.