Pečiatky, diplomovky, vizitky, veľkoplošná tlač, tlač fotografií | Printstudio.FaxCopy.sk
.

Hodnotenie produktu

Komentáre

Ari

Práca bola vytlačená výborne, zviazanie tiež. Jediné negatívum som zažil pri platení. Keď som prišiel dať práce zviazať, personál bol skutočne veľmi milý a aj sme trochu zavtipkovali. Lenže v práci mám poďakovanie v hebrejčine a oni to asi zaregistrovali. Mal som dve práce na zviazanie, preto som čakal asi hodinu. Po hodine som ich bol vyzdvihnúť, ale správanie sa otočilo presne naopak. Pozerali na mňa, ako by som im ublížil, nepozdravili, nepovedali nič. Tak som sa prihovoril a predavačka vez slova odišla, vrátila sa a vyslovila len sumu. Oproti mne stojaci jej kolega na mňa za tie 3 či 4 minúty len civel akýmsi neznášanlivým pohľadom, ktorý predtým nemal. Pri odchode ma ani nepozdravili, ale ich nenávistný pohľad som cítil ešte dlho po odchode. Práce boli vytlačené aj zviazané v poriadku, ale odsudzujem spôsob správania sa.

Reakcia obchodu

Dobrý deň,mrzí ma vzniknutá situácia, i keď sa jedná zjavne o nedorozumenie.V predajni Vám vkladali (viazali) do predvyrobených dosiek obsah práce, ktorý ste priniesli. Postup vybavenia zákazky bol obvyklý - predvyrobené dosky sa vložia do viazača, kde sa roztaví lepidlo (trvá pár minút), následne sa vloží štós papieru (samotný obsah práce)  a po krátkom pôsobení sa celá práca preloží do chladiaceho zariadenia, kde by mala zatuhnúť (minimálne 30 minút, odporúča sa aj viac). Počas výroby nie je možné v práci listovať (väzby by sa mohla rozpadnúť) a obsluha na to ani obvykle nemá čas, aby si prezerala obsah práce.Problém mohol vzniknúť, že pri oboch návštevách Vás obsluhovali rôzni pracovníci, v druhom prípade to bola kolegyňa, ktorá po Vašom príchode šla preveriť, či je väzba už pripravená na odovzdanie, druhý spomenutý kolega je brigádnik na výpomoc pri jednoduchších prácach. Samotná obsluhujúca predavačka sa pri vybavovaní zákazky správala štandardne.Denne vybavíme v našich predajniach desiatky cudzincov, najmä v Bratislave ale aj v Martine, Košiciach, Nitre ale aj ďalších mestách, kde pôsobí veľa cudzincov či už študentov alebo pracujúcich. Nikdy pri obsluhe nerozlišujem národnostnú či inú príslušnosť,. Zvlášť v Bratislave je množstvo zahraničných študentov - našich zákazníkov, ktorí pochádzajú z celého sveta a naozaj nielen že nás nezaujíma, ale ani nemáme čas riešiť, v akom jazyku majú texty či ako inak sa odlišujú od "väčšiny". Za zlý dojem sa ospravedlňujem.Karol DittingerFaxCopy, a.s. 

NEWSLETTER
Radi by ste sa ako prví dozvedeli o výhodných akciách, súťažiach a zaujímavých foto novinkách? Prihláste sa na odber nášho newslettera.