Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň,mrzí ma vzniknutá situácia, došlo k tomu však nešťastnou súhrou okolností, nie zámerným ignorovaním.Objednali ste si objednal veľkoformátový výtlačok s požiadavkou, aby vyzeral tak, ako u "Vás na monitore". Následne prebehla e-mailová komunikácia, ohľadne farieb, kde Vám obsluhujúca grafička vysvetlila, že na rôznych monitoroch môže tá istá grafika vyzerať rôzne (závisí od kvality a nastavenia monitora - jas, kontrast, sýtosť, ...) a nevieme teda zaručiť tlač podľa takto postavenej požiadavky.Najvernejšie podanie farieb - ale vždy voči objektívne nastaveným vlastnostiam samotnej grafiky (súbor), nie zobrazeniu na monitore - zabezpečí tlač na atramentovom plotri. V tomto zmysle sme zákazku aj vyrobili a odovzdali.Následne s odstupom pár dní ste reklamovali, že jedna časť výtlačku sa Vám zdá príliš tmavá a že na výtlačky sú nejaké iné vady (mohli vzniknúť aj pri preprave z predajne). Grafička s Vami následne opäť komunikovala a informovala Vás, že Vám vieme výtlačky urobiť nanovo aj s potrebnými úpravami. Komunikáciu prebehla cez e-mail. Bohužiaľ sa ale stalo to, že v čase keď ste poslali posledný mail, nebola daná kolegyňa už v práci (pracuje v turnusoch) a iný kolega ho omylom zaradil do už vybavených mailov, takže sa k nej neskôr už vôbec nedostal. Nebola to úmyselná ignorancia mailu - grafička mala snahu situáciu vyriešiť, ale chybou iného kolegu to už nemohla urobiť.Za chybu sa ospravedlňujem. Budeme Vás telefonicky kontaktovať, aby sme doriešili bezplatnú úpravu a tlač požadovaných obrázkov a tiež, aby sme sa osobne ospravedlnili.Karol DittingerFaxCopy, a.s.
Sebo
Toto som ešte nezažil nikdy, aby mi obchod neodpisoval na e-maily po pokazenej objednávke. Cením pani Brezovskú zo Žiliny za ignor :)