Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň,mrzí ma vzniknutá situácia, chybu sme zavinili my a zjednáme nápravu.Sťažnosť som detailne preveril - zákazku Vám odovzdávala kolegyňa, ktorá u nás pracuje krátko a nemá dostatok skúseností. Pri preberaní vizitiek ste si všimli nižšiu kvalitu vyhotovenia. Grafička sa iba vyjadrila k podkladom a následný jej postup už bol celý nesprávny - mala hneď privolať služobne staršiu kolegyňu, ktorá tam bola s ňou a vedela, ako správne postupovať (mala navrhnúť riešenie, možnosti opravy a reklamácie). Chybujúca grafička bola upozornená na nesprávny postup opätovne poučená o pravidlách zákazníckeho servisu.Bude Vás kontaktovať regionálna manažérka zodpovedná za košickú predajňu a navrhne Vám možnosti nápravy chyby. Ospravedlňujem sa za chybnú výrob aj nesprávny postup pri riešení následnej reklamácie.Karol DittingerFaxCopy, a.s.
Vladimír
Vizitky. Maximálna nespokojnosť s tovarom. Posielal som on-line objednávku na tlač vizitiek, + pridal som dva súbory na prednú a zadnú stranu. Keď som prišiel po vizitky, až po zaplatení (moja chyba) som si všimol ne-kvalitu vyhotovenia, písmo bolo tak malé, že ho možno prečíta len niekto s perfektným zrakom. Keď som sa slečny spýtal, že ako môže predať niečo s takou "kvalitou", tak len povedala, že to je grafika čo som poslal - lenže tú istú grafiku som tam už posielal viac krát a výsledok bol dobrý. Nebola mi to ochotná ani opraviť, ani prerobiť či vytlačiť znova a správne, čiže počítam, že to ani nevedela opraviť a spraviť v PC. O vrátení peňazí či reklamácii nechcela počuť, keďže mi to už vytlačila. Potreboval som to hneď na druhý deň, čiže ďakujem veľmi pekne za také "služby". Štvrtok 04.07.2024, Aupark Košice