Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň, mrzí ma Vaša nespokojnosť a Váš podnet (sťažnosť) som preveril. Bohužiaľ naozaj došlo ku chybe pri spracovaní vašej zákazky, pracovník predajne si dôsledne nepozrel zadanie a omylom vytlačil výkresy farebne. Omyl si všimol až následne a keďže (svojvoľne, bez konzultácie so zákazníkom) predpokladal, že to nebude na závadu, opätovne výkresy už čb netlačil, iba upravil účtovanie zákazky tak, aby bolo akoby za čb tlač. Z našej strany sa jedná o chybu, za ktorú sa ospravedlňujeme a ak je to potrebné, samozrejme vytlačíme bezodkladne zákazku ešte raz v čb prevedení. Bude Vás kontaktovať regionálny manažér zodpovedný za trnavský región a navrhne Vám nápravu pochybenia. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
Ja
Už pri 3. Boj v poradí chýbali výkresy, resp. Boli vytlačené farebne nie ako bolo v zadaní čiernobiele …