Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň, mrzí ,a k ste neboli s výrobkom a poskytnutou službou spokojný. Objednávke ste zadali samoobslužne on-line, priložili ste presnú grafickú predlohu vrátane orezových značiek, naši grafici do nej nijako nezasahovali a vyrobená bola presne podľa zadania. Chybou pracovníkov predajne však je, ak si "nevšímajú" zákazníka čakajúceho v predajni a to aj v prípade, ak sú zaneprázdnení inou činnosťou (bežne sa vyrábajú v predajni zákazky prijaté na výrobu bez prítomnosti zákazníka). Aj v takomto prípade však musí personál v predajni reagovať na príchod zákazníka, dať tu na vedomie, že ho registrujú a prípadne mu vysvetliť, ak sa mu nemôžu ihneď venovať. Podľa kamerového záznamu ste do predajne vstúpili o 20:11 hod, pracovník predajne sa Vám začal venovať o 20:18 hod., čo je neprípustne dlho, najmä ak v predajni nebolo priveľa iných zákazníkov (3-4 iní zákazníci). Na túto chybu boli kolegovia v predajni upozornení, chyba im bola vytknutá s upozornením, že pri opakovanom porušení pravidiel zákazníckeho servisu budú postihnutí aj finančne. Následne boli opätovne poučení o správnom zákazníckom servise. Za nepríjemnosť sa ospravedlňujeme. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
Róbert Popovič
Obsluha je voči zákazníkom v predajni nevšímavá, vybavuje zákazky zákazníkov, ktorí v predajni fyzicky nie sú, rieši medzi sebou pracovné veci, ktoré sú mimo aktuálnej situácie v predajni a čakajúcemu ponúka dokonalú ilúzie, že je neviditeľný. Objednávka bola zrealizovaná mechanicky podľa požiadavky, bez vlastného tvorivého al. estetického vkladu, výrobok (pečiatka) je funkčný, ale priveľmi malé písmenká v relatívne prázdnom poli pečiatky pôsobia komicky.