Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň, je mi ľúto, problém vznikol v dôsledku nesprávneho zadania objednávky z Vašej strany. Objednávku ste zadávali samoobslužne a on-line vo večerných hodinách, v objednávkovom formulári ste zaškrtli voľbu "jednostranná tlač" a takto sme vizitky nasledujúci deň ráno aj vyrobili. Bohužiaľ, ako píšete, logika nepustí - ak si zákazník objedná jednostrannú tlač, tak jednostrannú tlač aj urobíme. Objednali ste 2 krabičky vizitiek (2 x 50 ks), nahrali dva dizajny a teda sme vyrobili 2 krabičky - každú s jedným z nahraných dizajnov. Je mi ľúto, ale v tomto prípade sme chybu neurobili a ani nemali ako predpokladať, že ste objednávku mysleli inak, ako zadali. V prípade, ak je chyba na našej strane, urobíme opravu samozrejme bezplatne, čo však nebol tento prípad, preto je ponuka opakovanej výroby na náklady zákazníka primeraná. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
michal
Dobrý deň, zasa niekto iný by to považoval za obťažovanie a možno by sme si vypočuli/pozreli vulgárne ohodnotenie (asi viete na čo narážam), že sme ***** a ***** a načo obťažujeme, keď je všetko z objednávky jasné. Tá objednávka bola skutočne zadaná z nášho pohľadu korektne - nie je neobvyklé, že si zákazník objedná dvoje rôzne vizitky naraz. A volať každému zákazníkovi, či to, čo napísal do objednávky aj myslí vážne, nie je únosné pre nás a ani pre zákazníkov. Asi naozaj bude lepšie, ak nabudúce skúsite šťastie inde. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
michal
hroza a neochota vyriesit problem...poslal som dve strany vizitky a dali mi ich zvlast pritom som chcel obojstrannu vizitku.Viem ze som to asi zle zadal ale logika nepusti ked poslem dve strany vizitky ze bude asi obojstranna.Na otazku ci mi to vedia urobit tak ako ma byt mi povedali ze si to musim znova zaplatit cize uz nikdy viac tam nejdem a som moc sklamany...