Pečiatky, diplomovky, vizitky, veľkoplošná tlač, tlač fotografií | Printstudio.FaxCopy.sk
.

Hodnotenie produktu

Komentáre

Dominika

Produkt super. Ale prístup zamestnacov na prevádzke a výsledná suma otrasné niečo. Absolútne žiadne oboznámenie s cenníkom, s vizuálom, odignorovaná zľava na ISIC. Hlavbe že mi 10x surovo núkal zadarmo knižku. Otrasné naozaj.

Dominika

Dobrý deň, mrzí ma, ak ste pri vybavení Vašej požiadavky v predajni neboli spokojná. Vašu sťažnosť som preveril kvôli objektívnemu posúdeniu aj s využitím kamerových záznamov z predajne. Objednávku (diplomovú prácu) ste v predajni zadali 14.7.2023 (piatok), komunikácia prebehla štandardne a obsluhujúci grafik podľa Vášho zadania zadal objednávku - väzba DP v tvrdých doskách + tlač. O cene ako aj vzhľade titulnej strany väzby ste boli štandardne informovaná - na mieste ste podpísali zákazkový list, ktorý obe informácie obsahuje. Prípadnú ISIC ste nespomínali, pokiaľ by ste ju predložili (treba však pred uzatvorením zákazky), nie je žiaden problém ju do objednávky zadať a tým uplatniť príslušnú zľavu. Následne ste zákazku zaplatili, ohľadne ceny ste sa už nič nepýtali, prípadne je nejako nereklamovali alebo inak spochybnili jej výšku a pri kontrole sa nenašiel žiaden rozdiel oproti platnému a zverejnenému cenníku. Ceny máme nastavené ako pevné (odhliadnuc od prípadných zliav a akcií), sú zverejnené na našej stránke ako aj priamo v predajni a základným predpokladom pre využitie našich služieb je súhlas s týmito cenami. Pokiaľ zákazník s cenou služby či tovaru nesúhlasí, má samozrejme možnosť nevyužiť našu ponuku a obráti sa na iného dodávateľa. Knihu Vám obsluhujúci grafik ponúkol jeden krát - je to okrem iného aj súčasťou usmernenia pre obsluhujúci personál, keďže nie je ani v našom záujme knihu vnucovať a dostať sa tak určitým spôsobom do "politickej diskusie". V pondelok 17.7. ste si objednávku v predajni prevzali a ani pri preberaní ste nevyjadrili k cene žiadnu pripomienku. Obsluhovala Vás iná pracovníčka, ktorá Vám tiež knihu (raz) ponúkla, čím mohol vzniknúť dojem opakovaného ponúkania. Je mi ľúto, ak ste neboli s poskytnutou službou či jej cenou spokojná. Objektívne som síce pochybenie z našej strany nezistil, aj tak sa ale ospravedlňujem za zlý dojem, ktorý ste si z predajne odniesli. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.   -----Pôvodná správa----- Od: racova22@uniba.sk Odoslané: 21.07.2023 09:15:45   Produkt super. Ale prístup zamestnacov na prevádzke a výsledná suma otrasné niečo. Absolútne žiadne oboznámenie s cenníkom, s vizuálom, odignorovaná zľava na ISIC. Hlavbe že mi 10x surovo núkal zadarmo knižku. Otrasné naozaj.

NEWSLETTER
Radi by ste sa ako prví dozvedeli o výhodných akciách, súťažiach a zaujímavých foto novinkách? Prihláste sa na odber nášho newslettera.