Pečiatky, diplomovky, vizitky, veľkoplošná tlač, tlač fotografií | Printstudio.FaxCopy.sk
.

Hodnotenie produktu

Komentáre

Andrej

Objednal som si vizitky cez eshop, dovolilo mi zvoliť si 350g papier. Tak som si ho zvolil, a takisto som si navolil zaoblené rohy za príplatok. Pri vyzdvihnutí vizitiek som zistil že rohy zaoblené nie sú, a namiesto ospravedlnenia som dostal hlášku, že oni nemajú zaoblovačku a "môžem byť rád, že to mám na 350g papieri, lebo oni na to nemajú tlačiareň". Dostal som ponúknuté, že keď ich nechcem tak ich dajú vyrobiť na centrále, ale potrvá to 2-3 dni. Vizitky som potreboval, tak som si ich zobral, a potom mi pani ešte vyvolávala, aby som jej poslal IBAN, lebo mi chce vrátiť rozdiel za zaoblené rohy, a už musí lebo upravila faktúru, čo aj keď myslela pani z obchodu v dobrom, bola pre mňa skôr starosť, za tých pár €. Takže produkt nebol zlý, ale očividne má FaxCopy problém vo vnútornej komunikácii firmy, prístup úplne naprd a nevedia ani vrátiť prostriedky na účet z ktorého prišli ale otravujú za IBAN telefonicky.

Andrej

Dobrý deň, mrzí ma opísaná situácia, jedná sa o jednoznačné pochybenie predajne a komunikujúceho pracovníka, ktorý nerešpektoval interné pravidlá zákazníckeho servisu ani v oblasti vybavovania zákaziek a ani komunikácie so zákazníkmi. Bez ohľadu na aktuálny stav vybavenia predajne technikou (poškodenie, nedostupnosť a pod.) je povinná táto zabezpečiť splnenie deklarovaných štandardov (v tom prípade zaoblenie rohov vizitiek), má na to prostriedky aj určené postupy - môže o výpomoc požiadať inú predajňu alebo centrálnu výrobu v zrýchlenom režime tak, aby boli dodržané deklarované dodacie lehoty. Toto vedúca predajne nerešpektovala, nesprávne sa vyhovárala na chýbajúce zariadenie a nedodržala určený štandard výroby (poskytnutie služby, dodacia lehota). Za hrubé pochybenie s ňou jej nadriadený vykoná pohovor, opätovne ju poučí o jej povinnostiach a primerane jej bude krátená odmena v zmysle pravidiel odmeňovania pracovníkov FaxCopy. Rád by som ešte vysvetlil situáciu okolo požiadavky na explicitné oznámenie účtu, na ktorý sa mal vrátiť preplatok (vzniknutý neposkytnutím služby v plnej kvalite). V tomto prípade vedúca predajne postupovala správne, vzhľadom na viacero problémov v minulosti pri poukázaní preplatkov zákazníkom sme prijali opatrenie, že zákazník musí vždy explicitne oznámiť alebo potvrdiť spôsob vrátenia preplatku a v prípade zaslania peňazí prevodom na účet aj samotný účet (IBAN). Nie vždy sa musí účet platiteľa zhodovať účtom príjemcu preplatku a dokonca nie vždy vime z podkladov banky účet platiteľa spoľahlivo identifikovať. Mrzí ma, ak toto považujete za obťažujúce, je to však v záujme spoľahlivého a rýchleho vrátenia preplatku. Samozrejme je možné aj preplatok "nevrátiť", je to však  naozaj ojedinelá požiadavka, avšak vedúca predajne jej mohla a mala na základe Vašeho výslovného želania vyhovieť. Ešte raz sa za situáciu ospravedlňujem. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.  

NEWSLETTER
Radi by ste sa ako prví dozvedeli o výhodných akciách, súťažiach a zaujímavých foto novinkách? Prihláste sa na odber nášho newslettera.