Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň,mrzí ma, ak došlo ki nejakému problému, priebeh vybavovania Vašej zákazky som skontroloval na kamerovom zázname z predajne.Jednalo sa o väčšiu objednávku s tlačou letákov, dvoch druhov vizitiek a ďalších položiek. Grafik sa objednávke venoval takmer hodinu. Po príchode do predajne ste predložili podklady, grafik zadal zákazku a dal Vám podpísať podpísať zákazkový list, na čo ste odišli. Následne grafik postupne všetko tlačil a pripravoval aj počas obsluhy iných zákazníkov. Objednávka bola vyrobená a následne ešte v ten deň cca za hodinu odovzdaná. Pri preberaní zákazky ste pozreli a jedny vizitky, ktoré boli celočierne a nepozdávali sa Vám, preto grafik vytlačil následne ešte ďalšie 3 výtlačky s rôznym pritmavením s ponukou, že by to teda ešte raz vyrobil (išlo o jednu krabičku), aby to viac zodpovedalo Vašej predstave. Nakoniec ste sa rozhodli pre už vyrobenú verziu. Štandardne sa vždy, keď sa preberá objednávka so zákazníkom, tlačí kontrolný výtlačok - toto mohol urobiť grafik hneď, najmä ak videl v podkladoch (potenciálne problémovú) čiernu vizitku. Tú si ale podľa jeho vyjadrenia odkonzultoval s Vami na monitore, keďže sa malo robiť viac vecí. Ak sa Vám vizitky predsa len nepáčia, resp. nezodpovedajú Vašej predstave, prosíme priniesť tieto vizitky do predajne a vyrobíme ich nanovo.Ešte raz sa ospravedlňujem. Karol DittingerFaxCopy, a.s. Karol DittingerFaxCopy, a.s.
Andrej
finalna vizitka nezodpovedala predstave a navrhu. Dobre by bolo vytlacit jednu vizitku vopred aby zakaznik vedel ako to bude vyzerať