Produkt bol nakoniec vyhotovení správne, ale...predchádzalo k tomu viacero nepríjemností. Pomýlila som sa v objednávke a chcela som ju stornovať. Na infolinke FaxCopy mi pani odporučila, že netreba objednávku stornovať, stačí iba poslať mail na pobočku (Nivy, Bratislava, v ktorej som si to mala vyzdvihnúť) s opraveným pdf. súborom. Súhlasila som teda a poslala mail. Neprišla mi však žiadna odpoveď, že zmena bola zaznamená. Zastavila som sa na druhý deň na pobočke (lebo sme boli odprevádzať známeho na autobus do Viedne). Po opýtaní sa/uistení sa, že zmena v mojej objednávke prebehla a produkt bude vytlačený správne mi zamestnankyňa FaxCopy na Nivách v Bratislave odvrkla, že ona nemá čas pozerať 500 e-mailov denne a, že čo akože čakám. S nevoľou vyhľadala e-mail. Zároveň mi povedala, že oni ako pobočka s tým nič nemajú, že nechápe prečo to má ona robiť. Potom povedala, že do mojej objednávky nahrá spomínané pdf. Opýtala som sa či mi príde o tom potvrdenie. Zamestnankyňa sa tvárila, že mi nerozumie čo chcem. Jediné čo mi zostalo je dúfať, že bude výsledný produkt v poriadku a jej slovo, že to spravila. Odporúčam preškolenie zamestnancov na infolinke aj na pobočkách aby neboli zákazníkom podávané nesprávne informácie k riešeniu vzniknutých problémov. Na pobočkách nezamestnávať ľudí pre styk so zákazníkom, ktorý nerozumejú slovenskému jazyku. A zamestnávať ľudí s pro-zákazníckym prístupom. Musím skonštatovať, že ak by som sa neuistila na pobočke, či nastala zmena v objednávke a nedonútila následne zamestnankyňu ju spraviť, moja objednávka by bola nesprávne vyrobená. Z tohto dôvodu mi vyplýva, že som mala trvať na zrušení objednávky pri telefonickom kontakte s infolinkou FaxCopy a nie sa nechať presvedčiť, že ponúkajú možnosť robiť zmenu v objednávke.
Kvetinka
Produkt bol nakoniec vyhotovení správne, ale...predchádzalo k tomu viacero nepríjemností. Pomýlila som sa v objednávke a chcela som ju stornovať. Na infolinke FaxCopy mi pani odporučila, že netreba objednávku stornovať, stačí iba poslať mail na pobočku (Nivy, Bratislava, v ktorej som si to mala vyzdvihnúť) s opraveným pdf. súborom. Súhlasila som teda a poslala mail. Neprišla mi však žiadna odpoveď, že zmena bola zaznamená. Zastavila som sa na druhý deň na pobočke (lebo sme boli odprevádzať známeho na autobus do Viedne). Po opýtaní sa/uistení sa, že zmena v mojej objednávke prebehla a produkt bude vytlačený správne mi zamestnankyňa FaxCopy na Nivách v Bratislave odvrkla, že ona nemá čas pozerať 500 e-mailov denne a, že čo akože čakám. S nevoľou vyhľadala e-mail. Zároveň mi povedala, že oni ako pobočka s tým nič nemajú, že nechápe prečo to má ona robiť. Potom povedala, že do mojej objednávky nahrá spomínané pdf. Opýtala som sa či mi príde o tom potvrdenie. Zamestnankyňa sa tvárila, že mi nerozumie čo chcem. Jediné čo mi zostalo je dúfať, že bude výsledný produkt v poriadku a jej slovo, že to spravila. Odporúčam preškolenie zamestnancov na infolinke aj na pobočkách aby neboli zákazníkom podávané nesprávne informácie k riešeniu vzniknutých problémov. Na pobočkách nezamestnávať ľudí pre styk so zákazníkom, ktorý nerozumejú slovenskému jazyku. A zamestnávať ľudí s pro-zákazníckym prístupom. Musím skonštatovať, že ak by som sa neuistila na pobočke, či nastala zmena v objednávke a nedonútila následne zamestnankyňu ju spraviť, moja objednávka by bola nesprávne vyrobená. Z tohto dôvodu mi vyplýva, že som mala trvať na zrušení objednávky pri telefonickom kontakte s infolinkou FaxCopy a nie sa nechať presvedčiť, že ponúkajú možnosť robiť zmenu v objednávke.